این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

یا باب الحوائج

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 842
بازدید کل : 40510
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
یا باب الحوائج

 

 

 

کسي که بوسه زند عرش، آستانش را


 قضا به گوشه زندان نهد مکانش را

 

کسي که روح الامين است طاير حرمش


 هجوم حادثه بر هم زد آشيانش را

 

به حبس و بند و شهادت اگر چه راضي شد


به جان خريد بلاهاي شيعيانش را

 

قسم به سجده طولانياش ز شب تا صبح


 به سود حلقه زنجير استخوانش را

 

چو از مدينه پيغمبرش جدا کردند


 به هم زدند دريغا که خانمانش را

 

ز حيله بازي هارون دون نجاتش داد


بريده بود بيداد خود امانش را

 

به جز عباي فتاده به خاک در زندان


 نبيني آن كه بجويي اگر نشانش را

 

 

 

" شعر از سید رضا موید "

 

 


نظرات شما عزیزان:

فرانک
ساعت14:39---27 خرداد 1391
سلام ببخشید فضولی میکنم یه نظر کوچولو راجب وبتون داشتم امیدوارم ناراحت نشید اگه میشه قالب وبتون رو عوض کنید آخه خیلی دیر بالا میاد بازم ببخشیدکه فضولی کردم

دخترخرداد
ساعت14:11---27 خرداد 1391
بازگشتی در کار نیست ...
یک بار که برود
برای همه ی عمر ... رفته‌ است ...
حتی اگر برگردد
باز هم دیگر او نیست...!

arezoo
ساعت10:54---27 خرداد 1391
ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیفترین حافظه ها پاک نمیشوند

پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است . . . ؟


کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت6:23---27 خرداد 1391
از یارو میپرسن ۲۲ بهمن چه روزیه؟ میگه روزی که جمهوری اسلامی به ایران حمله کرد.

راضیه تنها
ساعت22:27---26 خرداد 1391
نیا باران زمین جای قشنگی نیست من از جنس زمینم و خوب می دانم که گل در عقد زنبور است اما یک طرف سودای بلبل، یک طرف بال و پر پروانه را هم دوست میدارد نیا باران پشیمان میشوی از آمدن زمین جای قشنگی نیست در ناودان ها گیر خواهی کرد من از جنس زمینم خوب می دانم که اینجا جمعه بازار است و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه میدادند در اینجا قدر مردم را به جو اندازه می گیرند در اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه می گیرند نیا باران زمین جای قشنگی نیست

chashm adrestono dorost kardam


فاطمه
ساعت21:41---26 خرداد 1391
سلام
شما هم وب خيلي خوبي دارين
ممنون كه بهم سر زدين
لينك شدين
بازم سر بزنين


دلداده
ساعت21:15---26 خرداد 1391
سرنوشت ما حاصل تصمیم های کوچکی است که هر روز میگیریم"آنتونی رابینز"


ممنون از حضورتون


رامین
ساعت21:05---26 خرداد 1391
اين است يک عشق جاودانه

لحظه ايست عاشقانه

کلاميست صادقانه

پرسيد چقدر مرا دوست داري ؟

سکوتي کردم چند لحظه به چشمهايش خيره شدم ،

گفتم :

دوستت دارم به آن اندازه اي که عاشقم ، عاشق يک عاشق واقعي ، عاشق تو

عاشقي که براي رسيدن به تو لحظه شماري ميکند ،به عشق اين لحظه هاي انتظار دوستت دارم

به اندازه تمام لحظه هاي زندگي ام تا آخر عمرم عاشقم ،

به عشق اينکه تو را تا آخرين نفس دارم ، دوستت دارم

به عشق اينکه گاهي با تو و گهگاهي به ياد تو در زير باران قدم ميزنم عاشق بارانم

به عشق آمدن باران و به اندازه تمام قطره هاي باران دوستت دارم

به عشق تو به آسمان پر ستاره خيره ميشوم ،به اندازه تمام ستاره هاي آسمان دوستت دارم

به عشق ديدن تو بي قرارم ، تا تو را دارم هيچ غمي چيز غم دلتنگي ات در دل ندارم،

به اندازه تمام لحظه هاي بيقراري و دلتنگي دوستت دارم

من که عاشق چشمهايت هستم ، عاشق گرفتن دستهاي مهربانت هستم ،

به عشق نگاه به آن چشمهاي زيبايت دوستت دارم

لحظه هاي عاشقي با تو چقدر شيرين است ، آنگاه که با تو هستم يک لحظه تنها ماندن نفسگير است...........





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 26 خرداد 1391برچسب:" مذهبی ", :: 21:10 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان